Rogier87.reismee.nl

Uitgaan in Vienna, Pittig!


Yooo, is ie weerrrrrrrrrrrrrr!
Ik kan allemaal heel leuk en aardig een mooi lang verhaal gaan vertellen, maar dat zit er vandaag echt niet in. Zoals de titel het al vermeld; we zijn op stap geweest in Wenen gister & dat was best een goeie.
We zijn begonnen met live streamen van Man City - AJAX & dit was opzich best een goeie, jammer dat het nog gelijk geworden is, maar AJAX heeft zich natuurlijk wel weer internationaal op de kaart gezet als TOP CLUB! ;)
Daarna had huis baby Sofie een leuk spelletje. Of het nu boten, bussen, trammen of treinen heet ik weet het nu nog niet, maar het was best leuk geloof ik;). Het kwam erop neer dat je wat gokjes moest wagen met een paar kaarten en al met al kwam het op borrels drinken uit.
Daarna zijn we Wenen gaan verkennen en dit was ook weer eens wat anders. De dames hier wilden persee naar Club Lutz, dus wij met 310kmpu naar Lutz. Komen we eraan, komt onze huis baby van 17 niet binnen., Yesse, Sascha, Huisbaby (Sofie) & ik gingen dus naar een andere tent; Club Flex . Boefje & Demi zijn wel naar binnen gaan bij Club Lutz (falers). Bij club Flex kwamen we gelukkig wel allemaal binnen en dat was ook een aardige vette tent waar we ons goed konden vermaken met z'n allen.
Na wat smsjes van ons boefje & Demi ben ik ook nog even naar club Lutz geweest. 17,50 aan taxi kosten verder was ik bij Club Lutz, DE tent!!! Nou het was serieus echt GE-WEL-DIG!!! Ik kwam niet binnen, want die brede kerels in mooie maatpakken vonden dat ik al genoeg gehad had, waar ken ik dat ook alweer van???;)
Toen boefje & Demi maar weer opgetrommeld en zijn we naar huis gegaan. We kwamen thuis en ben m'n bed ingedoken, waar ik behoorlijk aan toe was. Eenmaal in mn bed kwam ik erachter dat onze huiskleuter (ja die van 17ja) en m'n roommate Yesse er nog niet waren, ik ben dus gewoon eerder thuis dan die kleuter van 17, PFFFF!;)
Eenmaal dat geacepteerd te hebben dacht ik te gaan slapen. Vooral met de nadruk op 'dacht'' want een minuut of 10 later kwam Yesse binnen GEVALLEN! Rechts van onze kamerdeur staat een bureau, waar je normaal gesproken niet echt hoeft te zijn, maar Yesse bekeek hem toch maar eventjes van dichtbij, was nodig dacht ie;)
Paar slappe zever verhalen later gingen we allebei slapen, want om 8.00 stond onze wekker alweer klaar om af te gaan. Deze wekker werd nogal genegeerd & ik kwam om 08.50 mijn bed uit om naar de Duitse les te gaan. Onze groep was een stuk kleiner dan de dag ervoor, want onze ruige huis baby, mn roommate, Demi & Sacha waren nog maar even blijven liggen. Deze gretige student was gewoon normaal op tijd aanwezig, RESPECPA!;)
Vandaag buiten de les niets meer gedaan, beetje White Collar gekeken & vooral bijgeslapen; Love it! Nu net met z'n allen thuis gegeten & een kleine versnapering gedronken, dus het was weer even tijd om een mooie onzin blog te maken, dus bij deze!
Mijn verhaal zou niet lang worden, maar dat is het dus wel. Genoeg geweest zo & ik spreek jullie later weer!!
De groessen aus Vienna (of zo iets)

Reacties

Reacties

Jan swinkels

Ik denk Rogier dat het daar allemaal wel goed komt

Nicole van Daelen

Leuk om te lezen!! :)
Veel plezier en succes nog op de cursus!
Wij wacht weer af tot je volgende berichtje!

Groetjes fam. van Daelen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active