Rogier87.reismee.nl

Vienna

GUTEN TAG,

Daar zitten we dan, in Wenen met alle DUAL deelnemers. Voor de mensen die het niet weten, de DUAL opleiding houdt in dat we straks les krijgen in het Skiën en snowboarden. Al zitten we hier nog niet voor in Wenen natuurlijk, want het skigebied in Wenen is niet zo geweldig ;)

Zoals een ieder van jullie wellicht ook al weet zitten we nu in Wenen voor een taalcurcus van 2 weken. De taalcursus is vanochtend begonnen & dit was al gelijk redelijk pittig. We moesten namelijk om 9.00 al beginnen en we hebben gelijk niets anders gehoord dan Duits. Gelukkig konden we zelf nog wel Nederlands met elkaar praten, maar dit mag straks ook niet meer tijdens de lessen zoals ik begrepen heb, wordt dus nog wat.

De les duurde tot 12.15 en daarna hebben we een city tour gehad & zoals jullie wellicht weten is dit echt mijn ding. Oude gebouwen bekijken, musea's bewonderen enz. enz. Gelukkig bleef het vandaag alleen nog maar met bekijken van buitenaf, maar het schijnt te zijn dat we ze ook nog gaan bezoeken, YESSS ;)

We zitten nu met 9 man in 1 appartement en dat is wel een relax appartementje. Best groot en we slapen allemaal met 2 personen op 1 kamer. Wij zitten prima hier, want we zijn binnen 10-20 seconden bij onze ''school'' en de andere groep, waar ook een man of 9-10 zit moeten met de tram komen, al hebben die wel het geluk dat ze vaker in de middag naar de cursus moeten.

Opzich is dit best wel genoeg voor nu, want in 1 dag maak je ook nog niet zo gek veel me he ;)

Ik wil me nu al gelijk even verontschuldigen voor mijn Nederlands, want dat is en blijft een groot drama. Dus let er vooral niet te veel op & doe dat ook niet bij al mijn volgende berichtjes aub;)

Ik zeg de groetennn & tot later

Reacties

Reacties

Frans van Riel

Hey Rogier, goed dat je het daar naar je zin hebt , en ach dat Duits zal wel lukken. 90 miljoen Duitsers kunnen het ook! Succes, leer ze en veel plezier!
Groeten Frans

Jacobien

Hoi hoi,Rogier fijn om te lezen dat jullie het al zo leuk hebben samen!!
Goed alles op blijven schrijven is leuk voor ons om te lezen
Hoe of wat jij meemaakt daar.
Groetjes van ons xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active